Basın Bültenleri

Basın Bültenleri

TAV Havalimanları “Kurumsal İletişim Modeli” ile Anadolu Üniversitesi’nde

Kurumsal yapısı ile olduğu kadar iletişim faaliyetleriyle de birçok kuruma örnek teşkil eden TAV Havalimanları Holding’in Kurumsal İletişim Koordinatörü Bengi Vargül, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi’ndeki “Kurumsal İtibar ve Marka Yönetimi” konulu seminere konuşmacı olarak katıldı. Bengi Vargül seminerde, “TAV Havalimanları Holding’in başarı hikayesi” ve “Kurumsal İletişim Modeli”ne ilişkin bir sunum gerçekleştirdi. Havalimanı işletmeciliği alanında küresel bir marka olan TAV Havalimanları Holding, operasyonel yetenek ve finansal gücünün yanı sıra Kurumsal İtibar Yönetimi’ndeki başarısıyla da dikkat çekiyor. Bu kapsamda, Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde gerçekleşen seminerde “TAV Kurumsal İletişim Modeli” öğrencilere, örneklerle anlatıldı. TAV Havalimanları Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Bengi Vargül, teorik ve pratik uygulamaların yer aldığı bir sunum gerçekleştirerek, TAV Havalimanları’nın iletişim faaliyetlerinin, kurumsal itibar ve markaya etkilerini aktardı. Ayrıca, kurumun bilgi sermayesi, operasyonel kabiliyeti ve finansal itibarı ile ülke sınırlarını aşarak bir “dünya markası” olma sürecine, değişkenlik gösteren toplumda güçlü ve dayanıklı markalar yaratma ve sürekliliğini sağlamanın önemine değindi. Seminerle ilgili Bengi Vargül, “Gerçek bir başarı hikayesi olan ve Türkiye’de havalimanı işletmeciliğinin dünya standartlarına ulaşmasında önemli bir rol üstlenen TAV Havalimanları Holding’in faaliyet alanlarını Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencileriyle paylaştık. Teorik ve pratik bilgilerin uyumunu iş hayatından örneklerle desteklediğimiz bu sunumda, bir dünya markası olan TAV Havalimanları’nın Kurumsal İletişim Modelini anlattık. Öğrencilerin TAV Havalimanları markasına duyduğu ilgi ise bizleri çok mutlu etti ” dedi. Sunumun daha çok sohbet havasında geçtiğini söyleyen Vargül: “Öğrenciler, okulda öğrendikleri bilgilerin iş hayatında nasıl gerçeğe dönüştüğünü, hangi bilgiyi nerede kullanacaklarını merak ediyorlardı. Sunumumuzda en çok bunlara değindik ve sunumun interaktif olmasını sağlayarak yaptığımız işlerle ilgili yorumlar aldık. Ayrıca öğrencilerin TAV Havalimanları markasını nasıl algılandıklarını ve hakkımızda ne düşündüklerini öğrendik” dedi.

Sayfayı / Siteyi Öner Sayfayı / Siteyi Değerlendir Sayfayı Yazdır Sayfayı Sık Kullanılanlara Ekle